پروپوزال رشته علوم تربیتی

دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال علوم تربیتی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته علوم تربیتی، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
2ـ بيان‌ مسأله:
متولیان آموزش و پرورش در مواجهه با پدیده تلفن همراه و ارزشیابی پیامدهای مثبت و منفی آن، در نهایت به این نتیجه رسیدند که مناسبترین راهکار، ممنوعیت استفاده از این وسیله توسط دانش آموزان در سطح مدارس است  (2 و 3). این راهکار به سبب ضریب پوشش اندک این وسیله ارتباطی، در ابتدا با مشکل چندانی مواجه نبود.
نگاهی به آمار شرکت مخابرات ایران نشان می دهد ضریب پوشش تلفن همراه در چهار سال اخیر،  3.5 برابر شده است (4)، که اگر آمار مشترکین اپراتور دوم و سوم تلفن همراه را نیز به آن افزوده شود، همگانی شدن این وسیله ارتباطی در سطح جامعه امری بدیهی تلقی خواهد شد. از این روست که بیش از 65 درصد دانش آموزان استان خراسان دارای تلفن همراه هستند (5).
با افزایش ضریب پوشش تلفن همراه، این وسیله ارتباطی که در ابتدا حالت لوکس و تجملی داشت و بیانگر تعلق طبقاتی افراد استفاده کننده بود، به یک وسیله ارتباطی عادی و همگانی تبدیل شد، که در اکثر اوقات شبانه روز در دسترس کاربران قرار دارد. این مهم اخیرا با افزایش کارکردهای تلفن همراه و ارائه خدمات بانکی و اینترنتی حالتی تشدیدشونده پیدا کرده است.
پیامد طبیعی گسترش حیطه نفوذ تلفن همراه بخصوص در بین نوجوانان که عمدتا دانش آموز هستند، به چالش کشیده شدن قوانین و مقررات مربوط به ممنوعیت استفاده از این وسیله در مدارس است. کوچک بودن این وسیله ارتباطی شرایط را به گونه¬ای فراهم ساخته است که امکان نظارت بیرونی آشکار بر این وسیله به شدت دشوار باشد. از اینروست که 50 درصد دانش آموزانی که دارای تلفن همراه هستند، اقدام به آوردن این تلفن همراه به مدرسه می¬کنند(3). بدیهی است همگانی شدن استفاده از این وسیله کم کم مسئولین مدارس را در وضعیتی انفعالی قرار می دهد و روند کنترل اجتماعی رسمی در مدارس رو به تضعیف خواهد رفت. از اینروست که یک سوم مدارس استان خراسان رضوی عملا هیچ واکنشی نسبت به استفاده از این وسیله در سطح مدارس نشان نمی دهند (6).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته علوم تربیتی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی, پروپوزال آماده علوم تربیتی, دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد علوم تربیتی, پاورپوینت پروپوزال علوم تربیتی, پروپوزال علوم تربیتی, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته علوم تربیتی, د,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر