پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات

دانلود پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته مدیریت صنعتی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت صنعتی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
5- بيان مسأله
بسیاري از پژوهش ها نشان می دهد که ضرورت ارائه پارادایم جدیدي براي کار در سازمان با رویکرد تلفیقی زندگی شخصی و زندگی کاري رو به افزایش است چرا که در سازمان هاي قرن بیست ویکم تغییرات فزاینده اي پیش بینی می شود. مسئله اصلی اینست که کارکنان امروزی بیش از گذشته ، نسبت به شغل خود حساس شده اند و موفقیت خود را به جاي تحقیق هدفهاي مالی، برحسب تأمین نیازهاي روانشناختی  می سنجند. همچنین نیازهاي کارکنان از لحاظ نوع و حجم تغییر یافته است به عبارت دیگر سازمانهاي کنونی در صورتی موفق خواهند بود که به طور کامل به نیازهاي زیستی ، اجتماعی ، روانی و معنوي کارکنان پاسخ دهند. در این میان نقش رهبري می تواند با اهمیت تلقی شود چرا که رهبران سازمان با درایت و هنر و نفوذي که در خود دارند می تواند گرایش معنویت در سازمان را به درستی اداره و هدایت نمایند .به عبارت دیگر به لحاظ اهمیت” رهبري معنوي ” کنونی ، گرایش تحت عنوان نقش رهبري در تحت تأثیر قرار دادن پیروان به سمت تحقیق اهداف سازمانی، توجه ویژه به مبحث رهبري معنوي را حائز اهمیت کرده است . رهبري معنوي کسی است که با استفاده از ارزش ها، طرزتلقی ها و رفتارهایی که لازمه انگیزش درونی خود و دیگران است بقاي معنوي اعضاي سازمان را فراهم می آورد. رهبري معنوي با کنجکاوي نمودن، تفکر کردن، ادراك نمودن، ارزش گذاري و اقدام نمودن اعضا در اجتماعی مرتبط است که باعث ایجاد روحیه معنوي در بین آنان می گردد (مهدی زاده مقدم آرانی،1391).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت صنعتی , پروپوزال آماده مدیریت صنعتی , دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت صنعتی , نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت صنعتی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت صنعتی , پروپوزال مدیریت صنعتی , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده ر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر