پروپوزال رشته مدیریت پیشرفت و توسعه

دانلود پروپوزال رشته مدیریت پیشرفت و توسعه 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته مدیریت
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مساله
افزایش سرعت رشد جمعیت جوان در دو قرن اخیر، خصوصاً افزایش جمعیت شهر نشین موجب تمرکز جمعیت در قطب های توسعه و رشد شده است. این تمرکز در قرن بیستم خصوصاً” در شهر های بزرگ جائیکه محل انباشت ثروت و سرمایه بود اتفاق افتاده است.رشد شتابان شهر های بزرگ در کشورهای در حال توسعه یکی از پدیده ها و معضلات این مناطق است. این رشد شتابان دارای ویژگی های مختلف است که از جمله می توان به رشد کانون های سکونت حاشیه ای به اشکال مختلف که از آنها به عنوان حاشیه نشینی، زاغه نشینی، سکونت گاه های غیر رسمی نام برده می شود اشاره کرد. حاشیه نشینان عمدتاً”افراد مهاجر روستایی فاقد مهارت های لازم زندگی، حرفه ای، فنی هستند که به دلیل عدم وجود فرصت های شغلی در سکونتگاههای خود، به امید یافتن شغل و در آمد مناسب راهی شهر های بزرگ می شوند. آنها به دلیل عدم تطبیق با فرهنگ و محیط شهر و بر اثر عوامل پس ران شهری، جذب ساختارهای اقتصادی ـ اجتماعی و فعالیت های شهری نمی شوند و به تدریج در بخش های نامرغوب شهری سکنی می گزینند. در واقع اسکان غیر رسمی یکی از چهره های بارز فقر شهری است که در درون یا مجاور شهر های بزرگ به شکل سکونتگاهای خودرو، فاقد مجوز ساخت و برنامه ریزی رسمی شهر سازی با تجمعی از اشخاص کم درآمد در سطح نازلی از کمیت و کیفیت شهری شکل می گیرد. محیط زندگی این سکونتگاه ها پذیرای نابهنجاری ها و برانگیزاننده آسیب های اجتماعی است که گاه در استدلالی وارونه علت پیدایش این سکونتگاه ها قلمداد می شود. در کشور ما اسکان غیر رسمی با رشد سریعی مواجه بوده است. اسکان غیر رسمی در ایران و محرومیت و تبعیض در قیاس با دیگر نواحی شهری و فقر و فساد فزاینده ی اجتماعی، آنها را کانونی بحرانی و ضد توسعه پایدار انسانی نموده است. از عمده ترین معضلات افراد ساکن در این مناطق فقر اقتصادی و مهارتی و نداشتن سرمایه کافی برای فعالیت در ساختارهای اقتصادی شهر پیرامون، عدم وجود مهارت های فردی و حرفه ای و عدم جذب در نظام اقتصادی شهر می باشد که با توجه به دیدگاه توسعه پایدار در کنار مباحث کالبدی تاکید ویژه ای بر پایداری اقتصادی و اجتماعی شده است. از راهکارهای شناخته شده جهانی جهت مقابله با این موضوع پیشنهاد استقرار، انواعی از کاربری های منطقه ای و محله ای در این مناطق، بهسازی و سالم سازی محیط شهری به اشکال مختلف و متنوع، ارائه آموزش های مهارتی وارتقاء سطح آگاهی و دانش ساکنین در زمینه های گوناگون و ایجاد صندوق های خرده وام، تعاونی های مشارکتی و… می باشد که با توجه به جدید بودن این موضوع در ایران و نبود مباحث تخصصی در زمینه ایجاد چنین تشکیلاتی این پایان نامه در نظر دارد، ضمن مطالعه ویژگی های این مناطق از نقطه نظر اقتصادی ـ اجتماعی، ساختار هایی جهت اعتماد سازی و مشارکت پذیری ساکنین این مناطق، همچنین استقرار برخی کاربری های مفید و لازم،ارائه دوره های آموزشی متناسب با ویژگی های این مناطق و راه اندازی مشاغل خانگی از طریق خرده وام ها بوجود آورد که به نوعی بتوان نرخ بیکاری و به دنبال آن معضلات اجتماعی همچون بزهکاری، تکدی گری و مشاغل کاذب و آسیب های فرهنگی ناشی از آن را در محیط شهری کاهش داد و باعث افزایش سطح درآمد ساکنین و رونق اقتصادی در این مناطق به گونه ای که بتوانند به عنوان بازوی توانمند شهرداری عمل کنند، شد.
 
توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت پیشرفت و توسعه ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت , پروپوزال آماده مدیریت , دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت , نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت , پاورپوینت پروپوزال مدیریت , پروپوزال مدیریت , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر