پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی گرايش مدیریت ورزشی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی گرايش مدیریت ورزشی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازاریابی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
– بيان مساله (تشريح ابعاد، حدود مساله، معرفي دقيق مساله، بيان جنبه¬هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسش¬هاي تحقيق، منظور تحقيق)
مقدمه
در عصر حاضر ورزش به عنوان يک بخش اقتصادي در توليد، و مصرف کالاها و خدمات ورزشي و توسعه اقتصادي جوامع مختلف نقش دارد و هم اکنون يکي از عوامل اثرگذار در رشد اقتصاد ملي و يکي ازصنايع درآمدزا در قرن 21 به شمار مي رود. امروزه صنعت ورزش 152 ميليارد دلاري ورزش آمريکا با رشدي 50 درصدي در طول يک دهه و اشتغال 24000نفر به طور مستقيم و 5/4 ميليون شغل به طور غير مستقيم به عنوان ششمين صنعت در ايالات متحده آمريکا به سرعت در حال رشد است. هزينه بازاريابي ورزشي در آسيا با رشد20 درصدي نسبت به سالهاي گذشته از مرز15 ميليارد دلار به 18 ميليارد دلار خواهد رسيد. عمده اين افزايش سرمايه گذاري ناشي از برگزاري مسابقات المپيک پکن است که بسياري از فعالان اقتصادي را به فکر سرمايه گذاري در اين حيطه انداخته است. در حال حاضر رقابت براي حضور در بازار ورزش آسيا بسيار سخت شده است. اما چشم اندازهاي جديدي در اين حيطه گشوده شده است. در حال حاضر اتفاقات مهمي مانند جامهاي جهاني، فرمول يک، المپيک و مسابقات ليگ برتر انگلستان در حال حاضر در آسيا حضور دارند و به دنبال سهم بيشتري در اين بازار هستند. ميزبان جام جهاني 2006(آلمان) از قاره آسيا بيش از يكصد ميليون دلار درآمد داشته است كه اكثر اين درآمد از حق پخش تلويزيوني مسابقات بوده است. جالب اينكه قرارداد حق پخش تلويزيوني مسابقات جام جهاني 2010 و 2014 در قاره آسيا با قراردادي 350 ميليون دلاري از سوي فيفا واگذار شده است كه رشدي 225 درصدي در هر دوره را نشان مي دهد. صاحب نظران بازاريابي را فعاليتي انساني در جهت ارضاي نيازها و خواسته ها از طريق فرايند مبادله تعريف کرده اند. بازاريابي با شناسايي نيازهاي اجتماعي، انساني و تامين اين نيازها سرو کار دارد. بازاريابي ورزشي نيز عبارتست از فرايند طراحي و اجراي فعاليتهايي براي توليد، قيمت گذاري،افزايش مشتريان و توزيع يک محصول يا خدمت ورزشي براي ارضاي نيازها و تمايلات مشتريان و تحقق اهداف سازمان يا شرکت و در برگيرنده همه فعاليتهاي طراحي شده براي تامين نيازها و خواسته هاي مشتريان ورزشي از طريق فرايند مبادله است. بازاريابي ورزشي منحصر به فرد است زيرا مشتريان آن مانند ساير فرآورده ها نيستند. فراهم کننده گان رويدادهاي ورزشي به علت سرشت آزاد فعاليتها، ناپايداري رويدادها و نا اطميناني نتايج نمي توانند برجستگي کار را پيش بيني نمايند. يکي از نقشهاي مديران بازاريابي تصميم گيري در خصوص آميخته بازاريابي است که اين امر آنها را با فرايند تصميم گيري مواجه مي کند. در مديريت بازاريابي فرايند تصميم گيري اهميت ويژه اي دارد. اين فرايند، مديريت بازاريابي است که هميشه با آن همراه است(معماری،1386).
به طور کلي چهار کلمه وجود دارد که اساس بازاريابي را تشکيل مي دهد(محصول، قيمت، مکان و پيشرفت). به عبارت ديگر چهار جز مؤثر بر بازاريابي آميخته(ترکيب) بازاريابي ناميده مي شود که پايه واساس هرگونه تصميم گيري در بازاريابي محسوب مي شود. اين اجزا به خوبي در صنعت بازاريابي تثبيت شده اند که به طور کلي p4 شناخته مي شوند(محرم زاده ، 1382 ).باشگاههاي ورزشي در ايران تا حدود زيادي به دولت وابسته اند و بديهي است که سياستگذاريها، سيستم تنظيم بودجه بازاريابي و تبليغات و اهداف سازماني آنها و عزل و نصب رؤسا، مديران و مربيان با يکديگر متفاوت باشد. تمامي اين قضاوتها منجر به آن مي گردد که با وجود اصول ثابت شده ايي در علم بازاريابي، اثرگذاري و اثر پذيري عوامل آميخته بازاريابي يکديگر در هر جامعه ايي متفاوت بوده و از قواعد خاصي که تابع شرايط خاص فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي هر جامعه ايي است، پيروي نمايد(محرم زاده ، 1382 ).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت بازاریابی گرايش مدیریت ورزشی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی , پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی , دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت بازاریابی , نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت بازاریابی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازاریابی , پروپوزال مدیریت بازاریابی , رایگان , روش ت,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر