پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بازاریابی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بازاریابی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازرگانی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتی و ارتباطی، دستاوردهاي فراوانی را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است. یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به افزایش سطح آگاهی جامعه گردیده، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با افزایش آگاهی افراد جامعه، نیازهاي جامعه نیز افزایش می یابد. بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد متقابل بین مشتریان و سیستم بانکی اهمیت بسزایی دارد.  در نظام بانکی، مشتریان محور اصلی بوده و در واقع همه کارها براي طلب رضایت، توجه و جذب آنهاست. لذا درفضاي رقابتی بین بانکی، بانک هایی موفق ترند که بتوانند  رضایت و وفاداري بیشتر مشتریان را بدست آورند( شهرستانی و همکاران، 1388، 2).
از ويژگي‌هاي قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژي  ارتباطات و اطلاعات و بكارگيري آن جهت افزايش سرعت و كيفيت در ارائه خدمات مي‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است( آنکتاد 2001 ، 154).
 اين پيشرفت‌، بانكداري را نيز تحت تأثير شديد خود قرار داده و باعث تغييرات عمده‌اي در اين صنعت گرديده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتيك باعث ايجاد تغييرات عمده‌اي در شكل پول و سيستم‌هاي انتقال منابع در عرصه بانكداري گرديده و مفاهيم جديدي از بانكداري تحت عنوان بانكداري الكترونيكي ظهور يافته است (حسن زاده و پورفرد،1382، 7).
تمام سازمانها به دنبال جذب مشتري وافزايش رضايت مندي او هستند ، اين مساله به خصوص در   بانكها كه در ارتباط دائم با مشتريان هستند اهميت ویژه ای داردواز طرفي رقابت در بين بانك ها و مؤسسات قرض الحسنه و سایراشکال جذب منابع پولی رو به افزايش است، لذا ايجاد مزيت رقابتي براي بقاي بانك ها لازم وضروري به نظر میرسد. خدمات نوين بانكي كه ارتباط بسيار نزديكي با تكنولوژي اطلاعات  وارتباطات دارد از جمله  عوامل بسيار مهم در ايجاد مزيت رقابتي براي بانك ها و جذب مشتریان و رضایتمندی آنها است (علی محمدی،1381،34).
 مرور مختصری بر پژوهشهای انجام شده نشان می‌دهد که  استقرار بانکداری الکترونیکی در بانکها به طرق مختلفی بر رضایت مندی مشتریان می‌تواند موثر باشد،  مثلاً کاترین وجی(2009)  معتقد است که میزان دسترسی خانوار های ایالت متحده به استفاده از  بانکداری الکترونیک در نگرش مصرف کنندگان نسبت به اشکال مختلف  بانکداری الکترونیک از جمله استفاده از  ماشین های خود پرداز ، بانکداری تلفن تاثیر  دارد. ساهوت(2009) به این نتیجه رسیده است که شناخت رفتار مشتریان وعوامل مورد  نظرشان در افزایش کیفیت خدمات  الکترونیکی موثر شناخته شد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بازاریابی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی , پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی , دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت بازرگانی , نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت بازرگانی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازرگانی , پروپوزال مدیریت بازرگانی , رایگان , روش تحقیق ,,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر