پروپوزال رشته مدیریت ریسک

دانلود پروپوزال رشته مدیریت ریسک 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شده رشته مدیریت ریسک، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
این پژوهش سعی دارد تا به بررسی ریسک تکنولوژیکی و سیاسی بازده سهام ایالت متحده بپردازد. نتایج به تاکید بر اثر احتمالی سیاست اقتصادی بر بازده سهام می پردازد که بیان می دارد که ان احتمال به سطوح بالای تاریخی خود بعد از بحران 2007-2009 می رسد. در مورد ما عدم اطمینان در ارتباط با مالیات، خرج کردن و سیاست های پولی است. برای شناسایی اثر عدم اطمینان های مختلف (شوک ها) در ارتباط با پروسه هدایت گر احتمالی پیرامون بازده سهام متد عملی فاکتورهایی نسبت به سرمایه و نرخ مالیت کار ، خرج دولتی، سیاست پولی و فاکتور کل بهره وری را برای ایفای نقش نهایی در پروسه تاثیر بر بازده سرمایه فراهم می کند در حالی که متد اقتصاد سنجی مبتنی بر مدل خطر احتمالی در میانگین (TVP-SVM) را توسط کوپ من و هول اسپنسکی (2002) می سازد. یافته های عملی به مستند سازی اهمیت سیاسی و تکنولوژیکی ریسک به ویژه بعد از بحران مالی اخیر می پردازد. یافته ها استدلالات انکارناپذیری را برای مدل سازی قیمت گذاری دارایی را دارا می باشد که نه تنها نشان از کاراکتر با زمان متفاوت از شوک ها است بلکه اثر متقارن ان شوک ها بر بازده سرمایه است.

2    بیان مسئله

درجهان شرکت های مالی و بازارهای سرمایه، مدیریت ریسک مالی به نظر وظیفه سختی به ویژه در حضور عدم قطعیت سیاست اقتصادی به نظر می رسدو این مقاله تعدادی را از نواحی پزوهشی را مشخص کرده است که مطالعات نواورانه به طور مهمی در نظرگرفته شده اند تا به انالیز مدیریت ریسک مالی در هنگامی که عدم قطعیت سیاسی وجود دارد بپردازند. الکسپولوس و کوهن به بررسی نقش شوک های احتمالی در هدایت نوسانات در اقتصا د و در بازارهای دارایی می پردازد. نویسندگان نشانگرهای جدید مبتنی بر متن از اقتصاد عمومی و احتمالات مختص سیاست را بررسی کرده اند و از انها برای نمودار تغییرات در سطح احتمال در محدوده ایالت متحده در دوره 1985-2007 پرداخته اند تا به تبیین نقش اسیاسی در این نوسان و ارزیابی اثر انها بر اقتصاد، بازارهای برابری و سیکل های تجاری بپردازند. یافته های تجربی انها نشان می دهد که شوک های عدم قطعیت در ارتباط با عمومی و سیاسی سطح فعالیت اقتصادی را کاهش می دهد و به طور معنی داری نوسان بازارسهام را افزایش و بازده بازار را کاهش می دهد.
برای مشخص شدن اثر احتمالات مختلف (شوکها) در ارتباط با پروسه هدایت کننده اتفاقی بر بازده سهام مکانیسم زیر اجازه یافته است تا نقش نهایی در این پروسه داشته باشد: 1) نرخ مالیات کارگری و سرمایه 2) خرج دولتی 3) شوک های سیاست پولی و 4) فاکتور کل بهره وری (TFP).

مطالعه تجربی ما از این روش استفاده می کند و بر اساس نوسان اتفاقی در مدل میانگین (TVP-SVM) کوپمن و هول اسپنسکی (2002) برای شناسایی اثرات نسبی ریسک های سیاسی و ریسک های تکنولوژیکی بر بازده سرمایه در بازار سرمایه ایالت متحده استفاده می شود. نواوری های مقاله پنج برابر است. به ویژه 1) این اولین مطالعه است که استفاده صریح از تعریف ریسک سیاسی اورده شده در بالا برای بررسی اثر ان بر بازده سرمایه می کند، 2) عدم قطعیت متراکم در انالیزهای تجربی بدون توجه به موانع صریح استفاده شده است،3) روش شناسی امکان توجه توام سطح و شوک های احتمالی را می دهد(یعنی عدم اطمیانا در مورد اطمینان پذیر بودن مالیات، خرج دولت، سیاست پولی)، 4) دیگر ریسک ها مانند TFP به صراحت معرفی شده است تا برای اهداف مقایسه ای ریسک های سیاسی شخص روبرو استفاده شود و 5) انالیزهای ما متفاوت از برن و پفیفر (2014) است چرا که صراحت ان توجه به نقش بحران اخیر مالی برای بررسی نقش ریسک سیاسی بر روی دوره زمانی ارام و پراسترس دارد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت ریسک ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت ریسک, پروپوزال آماده مدیریت ریسک, دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت ریسک, نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت ریسک, پاورپوینت پروپوزال مدیریت ریسک, پروپوزال مدیریت ریسک, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته مدیریت ر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر