پروپوزال رشته نمایش گرايش کارگردانی

دانلود پروپوزال رشته نمایش گرايش کارگردانی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته نمایش
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته نمایش ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
– بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :
یکی از موارد قابل ملاحظه در بررسی تأثیر تصوف بر آیین هاي عزاداري محرّم موضوع قصه گویی است. قصه گویی یکی از پایه هاي اساسی آیین هاي عزاداري هاي محرّم است، زیرا تعداد قابل ملاحظه اي از آیین هاي محرّم و یا سنّت ها و هنرهایی که با این آیین ها ارتباط داشته اند، تحول یافتۀ قصه گویی بوده و یا بر اساس قصه گویی شکل گرفته است. از آن میان می توان به نقّالی، پرده خوانی، روضه خوانی، سخنوري و تعزیه اشاره کرد.
نقّالی عبارت است از نقل یک واقعه یا قصه، به شعر یا به نثر، با حرکات و حالات و بیان مناسب در برابر جمع. منظور از نقّالی سرگرم کردن و برانگیختن هیجانها و عواطف شنوندگان و بینندگان به وسیلۀ حکایات جذاب، لطف بیان و حرکات نمایشی نقّال است . تصور می شود که واقعه خوانی در پیش از اسلام که قصه سرایی موزون همراه با یک ساز بوده و در آن آواز قوالی به کار می رفته است، منشأ نقّالی هاي دورة اسلامی است، اما با محدود شدن و گاه ممنوع شدن موسیقی در اوایل دورة اسلامی رفته رفته حرکت قصه خوان یا نقّال جاي موسیقی را گرفته است. (نمایش در ایران، ص 65)
اولین مدرك نقّالی از دورة اسلامی مربوط به قرن سوم هجري است که در عیون الاخبارابن قتیبه آمده است. نقّالان در واقع حافظ و راوي داستانها و سنت هاي باستان بوده اند و بسیاري از داستان ها و منظومه هاي حماسی ایران از جمله شاهنامه(400هجري) و داستان سمک عیار (585 هجري) توسط نقالان روایت شده است. (ر.ك: همان،ص 66-68 )

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته نمایش گرايش کارگردانی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته کارگردانی, پروپوزال آماده نمایش , دانلود پروپوزال آماده رشته نمایش , نمونه پروپوزال آماده برای رشته کارگردانی, پاورپوینت پروپوزال نمایش , پروپوزال نمایش , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته نمایش , دانلود پروپوزال نمایش , ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر