پروپوزال رشته هوشبری

دانلود پروپوزال رشته هوشبری 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته هوشبری

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته هوشبری، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بیان مسئله و اهمیت موضوع:
هدف از بیهوشی نه فقط ایجاد حالت خواب (هیپنوز) بلکه ایجاد توأم بی دردی، فراموشی و بی حرکتی در بیمار طی جراحی است. اما یک وظیفه مهم دیگر نیز به عهده متخصص بیهوشی می باشد و آن فراهم آوردن یک محیط مناسب برای جراح به منظور کمک در ایجاد دید واضح و کاهش مدت زمان جراحی و خطر آسیب وارده به ارگان های حیاتی مجاور است(3).
یکی از جراحی های رایج در حیطه گوش حلق وبینی جراحی سینوس ها می باشد که امروزه بیشتر از طریق آندوسکوپی صورت می گیرد. خونریزی حین عمل جراحی اندوسکوپی یک عارضه شایع و غیر قابل اجتناب بوده و یکی از مشکلات مشترک متخصصین بیهوشی و جراحان می باشد(4).
خونریزی حین عمل جراحی اندوسکوپی هر چند از نظر حجم در مقایسه با سایر اعمال جراحی، اندک است اما با توجه به محدود بودن فضای عمل جراحی و محدودیت دید جراح از طریق آندوسکوپ، کمترین خونریزی نیز ممکن است دید جراح را به کلی مخدوش و مختل کند. جراح به منظور ارتقاء کیفیت محیط عمل و بهبود دید مجبور به استفاده مکرر از ساکشن جهت پاکسازی خون می باشد که بالطبع منجر به دستکاری بیشتر موضع عمل، افزایش خونریزی و طولانی شدن مدت عمل جراحی می شود(5).  
بی شک محدودیت دید ناشی از خونریزی میتواند جراح را از درک موقعیت آناتومیک محل عمل عاجز ساخته و منجر به ایجاد عوارض ناخواسته و آسیب به عناصر حساس و آسیب پذیر در اطراف موضع جراحی و در بعضی موارد نا تمام ماندن عمل و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب برای جراح و بیمار و نیاز به جراحی مجدد و بستری طولانی تر بیمار شود(6).
از همین رو شیوه های مختلفی جهت کاهش و کنترل خونریزی حین عمل جراحی اندوسکوپی بینی به منظور بهبود کیفیت موضع جراحی ابداع و به کار رفته اند اما هنوز یک روش انتخابی به این منظور به اثبات نرسیده است. این روش ها شامل وضعیت قرارگیری سر بالاتر از قلب(3) ،  استفاده از منقبض کننده های عروقی(7) ، ایجاد هایپوتانسیون کنترل شده(8) و استفاده از بیهوشی کاملاً وریدی(9) است.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته هوشبری ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته هوشبری, پروپوزال آماده هوشبری, دانلود پروپوزال آماده رشته هوشبری, نمونه پروپوزال آماده برای رشته هوشبری, پاورپوینت پروپوزال هوشبری, پروپوزال هوشبری, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته هوشبری, دانلود پروپوزال هوشبری, پروپوز,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر